پلی استیشن 4 کارکرده را با قیمت مناسب بخرید - فروشگاه دستگاه کنسول و لوازم جانبی پی اس گیم باکس
info@psgamebox.com 021-۳۳۹۲۵۰۲۰
×

پلی استیشن 4 کارکرده را با قیمت مناسب بخرید

karooweb
27 اردیبهشت 1401
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
پلی استیشن 4 کارکرده
4.5/5 - (4 امتیاز)

امروزه خیلی از افراد به دنبال تهیه و استفاده از پلی استیشن 4 کارکرده و کنسول های کارکرده هستند چراکه اگر بتوان یک دستگاه کنسول کارکرده را تهیه کرد، اولا دارای ضمانت معتبر باشد و ثانیا از لحاظ ظاهری و قطعات داخلی درحد نو باشد میتوان از لحاظ اقتصادی و هزینه ها بسیار مقرون به صرفه باشد!

پلی استیشن امروزه انگار جزئی از زندگی همه ما شده است و اگر آن را نداشته باشیم کمبود چیزی را در زندگیمان حس می کنیم. این وسیله ای سرگرم کننده زمان زیادی می باشد که اوقات فراغات خود را همراه دوستان و خانواده با آن پر کرده و لذت و هیجان را همراه با این کنسول تجربه کرده ایم.  همه ما پلی استیشن را به عنوان بهترین کنسول بازی می شناسیم.  شرکت سونی پلی استیشن 4 را همراه با ایکس باکس به بازار عرضه کرد و باعث ایجاد فضای رقابتی بین این دو کنسول شد.

پلی استیشن 4 دارای بازی های شگفت انگیز است و همچنین طراحی جالب کنترلرهای خوش دست و هر آنچه از یک کنسول بازی انتظار دارید PS4 همه این امکانات را در خود دارد و به شما ارائه می دهد. از اولین معرفی این کنسول هشت سال می گذرد و در طی این چند سال قیمت پلی استیشن 4 کاهش پیدا کرده ولی شاید برخی افراد باز توان خرید پلی استیشن نو را نداشته باشند پس ما پلی استیشن 4 کارکرده را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم. این کنسول ها نیاز شما را برآورده می کنند و قیمت های خیلی مناسبی هم دارند که در قسمت های بعدی بیشتر در مورد PS4 صحبت می کنیم

پلی استیشن 4 کارکرده

پلی استیشن 4 کارکرده

شرکت سونی برای اولین بار در سال 2013 پلی استیشن 4 را معرفی کرد و بعد از آن این کنسول محبوب را روانه بازار کرد. PS4 پرو، PS4 اسلیم نسخه های بعدی بودند که بعد از چند سال که از معرفی پلی استیشن 4 گذشت و این نسخه ها هم به بازار عرضه شدند. پلی استیشن 4 کارکرده نیاز خیلی از گیمرها را برآورده می کند و نسخه اسلیم و پرو را هم می توانید به صورت دست دوم خریداری کنید و از بازی کردن با آن لذت ببرید.

بررسی نسخه های پلی استیشن 4 کارکرده

همان طور که گفتیم ps4 کارکرده داری سه نسخه است: نسخه استاندارد PS4، پلی استیشن 4 پرو و پلی استیشن 4 اسلیم 1 ترابایت که هر کدام از این کنسول ها تفاوت ها و قابلیت های دارند که با هم مشترک و متفاوت هستند. شاید هنگام خرید پلی استیشن 4 کارکرده برای شما سوالات زیادی پیش بیاید که آیا PS4 کارکرده گزینه مناسبی برای خرید است؟ از کجا بدونیم که پلی استیشنی که انتخاب می کنم خراب نیست و هیچ مشکلی ندارد؟ کدام نسخه از این کنسول را خریداری کنم؟ قیمتی که برای پلی استیشن 4 کارکرده باید پرداخت کنم چقدر است؟ برای آشنای بیشتر با این کنسول و بهترین خرید PS4 کارکرده با ما همراه باشید.

پلی استیشن 4 کارکرده نسخه استاندارد

طراحی ظاهری این کنسول خیلی جالب و قابل توجه است شکل پلی استیشن 4 به صورت مربعی شکل است قسمت جلوی آن به سمت بالا طراحی شده به دلیل اینکه دکمه های که در این قسمت طراحی شده اند را گیمر به راحتی ببیند و قسمت پشت کنسول به سمت پایین حالت داده شده است برای این که وقتی کابل ها را به پلی استیشن 4 کارکرده وصل می کنیم دیده نشوند. همچنین قسمت بالای کنسول به دو قسمت تقسیم می شود که هنگام روشن کردن آن نوری آبی رنگی از وسط این کنسول دیده می شود.

PS4 وزنی معادل 2.4 کیلو گرم دارد و این توانای را دارد که فیلم های بلوری و دی وی دی را پخش کند همچنین توانای پخش بازی های 3 بعدی و پردازش 1.8 ترافلاپس یکی دیگر از ویژگی های PS4 است. این کنسول فقط نوع کارکرده آن در بازار وجود دارد چون تولید پلی استیشن 4 استاندارد متوقف شده است.  پلی استیشن 4 کارکرده می تواند محتوا های 4K را پخش کند. به دلیل سخت افزاری قوی و کنترلر های محکم قدرتمند و پشتیبانی از شبکه ها اجتماعی مورد استقبال بخش وسیعی از گیمر ها و مردم شد.

پلی استیشن 4 کارکرده نسخه استاندارد

کنترلر های پلی استیشن 4 کارکرده

کنترلر های این کنسول محکم، خوش دست و خوش فرم هستند و دارای چند ویژگی مهم هستند که به صورت موردی همه آن ها را بیان می کنیم

1- اگر با دقت به کنترلر ها ps4 کارکرده نگاه کنید همه جزئیات آن را می بینید. این کنترلر داری صحفه لمسی است که دو کار را انجام داده و همزمان پوشش می دهد.

2- دکمه Share را نباید فراموش کنیم به بازیکن این امکان را می دهد که از بازی خود فیلم بگیرد و با دیگران به اشتراک بگذارد.

3- کنترلر پلی استیشن 4 کارکرده  ویژگی جالبی که دارد این است که صحفه لمسی آن با بلندگوی داخلی با هم در ارتباط هستند و می توانید صداهای بازی را با جزئیات بیشتری بشونید.

4- نسل های قبلی ps4 از دو دکمه Start و Select برخودار بودند ولی این بار شرکت سونی یک دکمه را به جای این دو دکمه طراحی کرده به نام Options جایگزین دو دکمه دیگر شده.

5- در پلی استیشن 4 کنترلر ها یک نوار نوری LED دارند.

6- بی سیم بودن کنترلر های پلی استیشن 4 باعث محبوبیت بیشتر این دسته در میان رقیبانش شده است.

7- ویژگی مهمی که گیمرها بسیار طرفدار آن هستند قسمت زیرین دسته است. به گونه ای طراحی شد که دست گیمر بعد از ساعت ها بازی لیز نمی خورد و با خیال راحت می توانند ساعت های طولانی را مشغول بازی باشند و بابت کنترلر ها اذیت نشوند.

 

نکات مهم هنگام خرید پلی استیشن 4 کارکرده

برای خرید پلی استیشن 4 کارکرده یک سری نکات هست که در ادامه برای شما توضیح می دهیم و باید به این نکات توجه کنید که در آخر از خرید خود رضایت کامل داشته باشید. می توانید برای خرید پلی استیشن 4 کارکرده خرید خودتان را با یک کلیک از سایت ما انجام بدهید.

1- اول از هرچیزی اگر می خواهید این کنسول دوست داشتنی را بخرید به شکل ظاهری آن توجه کنید و مراقب باشید که بر روی بدنه پلی استیشن 4 خط خش و یا شکستگی وجود نداشته باشد چون جنس PS4 از پلاستیک است اگر ضربه ای به آن وارد شده باشد مشخص است.

2- دومین نکته این است که با نگاه کردن به پیچ های پلی استیشن 4 کارکرده می توانید تشخیص بدهید که آیا این کنسول باز و تعمیر شده یا نه این نکته بسیار مهم است که در خرید نسل های بالاتر مانند پلی استیشن 5 دیجیتال و استاندارد نیز باید رعایت شود. برای پلی استیشن 4 Fat خودتان نمی توانید قسمت پلاستیک را بردارید و پیچ ها را بررسی کنید باید به فروشنده بگید که این کار را برای شما انجام بدهد. ولی پلی استیشن 4 اسلیم خودتان می توانید قسمت پلاستیک را بردارید و پیچ های آن را بررسی کنید.

این نکته را هم به یاد داشته باشید که باز شدن پیچ ها به منظور تعمیر پلی استیشن 4 کارکرده نیست به این خاطر وقتی چند سال از عمر PS4 می گذرد گرد خاک وارد این کنسول می شود و یا اینکه فن آن مشکل پیدا می کند و در این مواقع نیاز به سرویس کردن این کنسول است.

3- هنگام خرید پلی استیشن 4 کارکرده امکان دارد فروشنده به شما بگوید که هارد PS4 را عوض کرده  و آن را ارتقا داده است. ولی باید این نکته را درنظر بگیرید که از چه نوع برندی برای پلی استیشن استفاده کرده است. چون اگر از برند معروفی نباشد بر روی عملکرد پلی استیشن 4 کارکرده تاثیر می گذارد و سرعت این کنسول را پایین می آورد. در نتیجه باعث کلافه شدن گیمر هنگام بازی می شود.

4- مورد دیگر که باید به آن توجه کنیم سرعت لود دستگاه است اول از هر چیزی پلی استیشن 4 کارکرده را روشن می کنیم و به سرعت لود آن توجه می کنیم و ببینید از این لحاظ مشکلی ندارد بعد این کار  CD بازی را در دستگاه قرار می دهیم و منتظر می مانیم که بازی کامل نصب شود که از سالم بودن دیسک داریو و لنز مطمئن شویم.

5- صدای فن را فراموش نکنید. پلی استیشن 4 استاندارد که ظاهر آنها به گونه ای است که یک قسمت آن براق و قسمت دیگر آن مات است صدای فن در آن زیاد است ولی در کنسول های دیگر که کلا صحفه آن مات است صدای فن کمتر است. پس مراقب صدای غیر عادی فن باشید صداهای مانند تق تق نداشته باشد. برای تست این کار باید یک بازی سنگین را در داخل دستگاه بگذارید تا اجرا شود و اگر از لحاظ فن مشکلی داشته باشد به راحتی قابل تشخیص است.

6- قبل از خرید پلی استیشن 4 کارکرده از فروشنده بخواهید که دستگاه را به اینترنت و نت ورک پلی استیشن وصل کند و مطمئن باشید از این لحاظ مشکلی نداشته باشد چون اگر از این لحاظ ایرادی داشته باشد این کنسول دیگر کارای زیادی ندارد و نمی توانیم به صورت آنلاین بازی کنیم و فقط می توانیم از قسمت دیسک درایو آن استفاده کنیم. شما می توانید تمام بازی های پلی استیشن 4 را از روی دستگاه پاک کنید و دوباره خودتان بازی ها را نصب کنید و از وصل بودن به اینترنت مطمئن شوید.

7- در آخر به این نکته توجه کنید که برای خرید این دستگاه از فروشنده تا چند روز مهلت بخواهید که پلی استیشن 4 کارکرده را تست کنید و از همه لحاظ آن را چک کنید. از نظر تصویر، لود کردن و موارد دیگر مطمئن شوید که هیچ ایرادی ندارد. هنگام خرید هم از سایت و فروشگاه های معتبر خرید کنید که دستگاه بدون ایراد و طول عمر زیادی داشته باشد و با خیال راحت از PS4 استفاده کنید. شما می توانید با خیال راحت پلی استیشن 4 کارکرده را از سایت ما خریداری کنید و هیجان بازی با این کنسول را تجربه کنید.

بازی پلی استیشن 4 کارکرده

خرید پلی استیشن 4 کارکرده از پی اس گیم باکس

گروه فنی پی اس گیم باکس با کادری مجرب و توانا در زمینه تهیه و فروش انواع کنسول و لوازم جانبی ، اماده ارائه خدمات به همشهریان است . کنسول پلی استیشن 4 کارکرده را میتوانید با ضمانت معتبر و گارانتی از ما تهیه نمایید! درضمن کلیه کنسول های کارکرده در حضور مشتری تست و به تایید مشتری رسانده میشوند که شما همشهریان محترم با خیالی آسوده  وبدون دغدغه خرید خود را در فروشگاه ما انجام دهید

علاوه بر دستگاه های کنسول میتوانید کلیه لوازم جانبی از جمله کنترلر دوال شوک (DualShock) را بصورت آنلاین تهیه کرده و درب منزل تحویل بگیرید تا علاوه بر صرفه جوی در وقت کالایی با کیفیت را در سریعترین زمان دریافت نمایید!

این مقاله را نیز مطالعه فرمایید: جعبه آتش نشانی

یک پاسخ به “پلی استیشن 4 کارکرده را با قیمت مناسب بخرید”

  1. سروش سلیمانی گفت:

    مطلب جالبی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب مرتبط

کینکت ایکس باکس 360

کینکت ایکس باکس 360 هیجان بازی را برای شما چند برابر می کند امروزه بیشتر گیمر ها دوست ...
karooweb
29 فروردین 1401

پلی استیشن 5

پلی استیشن 5 را میخواهیم دقیق تر در این سایت برای شما معرفی کنیم ، از تاریخچه ...
karooweb
29 فروردین 1401
قیمت پلی استیشن 5

قیمت پلی استیشن 5

پلی استیشن 5: تفاوت ps5 با نسل های قبلی خود از لحاظ قیمت پلی استیشن 5 و هم ...
karooweb
29 فروردین 1401
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه