بهترین حافظه جانبی پلی استیشن 5 در سال 2022 و فضای ذخیره سازی برتر ps5 - فروشگاه دستگاه کنسول و لوازم جانبی پی اس گیم باکس
info@psgamebox.com 021-۳۳۹۲۵۰۲۰
×

بهترین حافظه جانبی پلی استیشن 5 در سال 2022 و فضای ذخیره سازی برتر ps5

karooweb
06 اردیبهشت 1401
3 دقیقه زمان برای مطالعه
حافظه جانبی پلی استیشن 5
امتیاز بدهید

آیا کنسولی با بیش از 825 گیگابایت حافظه داخلی نیاز دارند؟

ما بهترین حافظه جانبی پلی استیشن 5 را برای شما معرفی می کنیم که می توانید برای PS5 خود خریداری کنید

برای درک فضای ذخیره سازی کنسول به کمک نیاز دارید؟ با ما همراه باشید تا پاسخگوی تمام سوالات شما باشیم

 

پلی استیشن 5 خیلی وقت است که وارد بازار شده و خیلی از کاربران هر روزه مشغول بازی هستند و با بازی های زیادی اوقات فراغت خود را پر می کنند.

اگر فقط چند بازی PS5 را دانلود کنید، حافظه 825 گیگابایتی کنسول سونی برای شما مشکلی ایجاد نمی کند، اما اگر مدام در حال جستجوی عناوین جدید هستید و همه بازی ها را خریداری کرده اید و می‌خواهید همه اطلاعات و بازی های خود را حفظ کنید، ممکن است با مشکل مواجه شوید.

بهترین حافظه های جانبی PS5 می‌توانند به شما در حل مشکلات ذخیره‌سازی خود در جدیدترین کنسول‌های سونی کمک کنند. در حالی که PS5  دارای یک SSD داخلی با ظرفیت 825 گیگابایت است، اما با توجه به اینکه برخی از بازی‌های محبوب می‌توانند از 100 گیگابایت فراتر بروند، این برای یک کتابخانه بسیار بزرگ کافی نیست. برای این که یک فضای بی نهایت داشته باشید و بازی ها و هر نوع اطلاعاتی را در آن ذخیره کنید به یک حافظه جانبی برای پلی استیشن 5 نیاز دارید.

 

داشتن یکی از بهترین حافظه های جانبی پلی استیشن 5 دو فایده دارد. اولین مورد این است که می توانید بازی های استفاده نشده PS5 را در آنجا ذخیره کنید و آنها را با سرعت بیشتری نسبت به بارگیری مجدد آنها از سرورهای سونی به کنسول خود منتقل کنید و لذت بیشتری را با بازی کردن pS5 تجربه کنید. دومی این است که می‌توانید بازی‌های PS4 را مستقیماً از یک درایو خارجی بازی کنید، به این معنی که می‌توانید تمام فضای با ارزش داخلی SSD را برای ذخیره داده ها و بازی های زیاده PS5 استفاده کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و برای اینکه پاسخوگوی تمام سوالات شما باشیم سایت ما را دنبال کنید .

حافظه جانبی ps5

بهترین حافظه جانبی پلی استیشن 5

قبل از خرید یکی از بهترین هارد دیسک های اکسترنال PS5، باید به یکسری نکات توجه کنید باید بدانید که حافظه جانبی چه کاری می توانند انجام دهند و توانای انجام چه کاری را ندارد. در حال حاضر، می‌توانید بازی‌های PS4 و PS5 را در رسانه‌های ذخیره‌سازی خارجی ذخیره کنید و همچنین می‌توانید بازی‌های PS4 را مستقیماً از حافظه جانبی دریافت کنید و مشغول بازی شوید، اما قبل از اجرای بازی های پلی استیشن 5 آن ها را داخل SSD سیستم کپی کنید.

 

همچنین می‌توانید یک درایو حالت جامد (SSD مانندحافظه های دائمی و جانبی وظیفه حفظ همیشگی داده های شما را دارد) یا یک درایو دیسک سخت (HDD) برای ذخیره‌سازی خارجی PS5 خریداری کنید. هر حافظه ای را که شما بتوانید برای کامپیوتر استفاده کنید برای پلی استیشن 5 هم می توانید استفاده کنید و لازم نیست بابت این موضوع نگران باشید و خود PS5 این توانای را دارد که داده های شما را پاک کند و درایو را فرمت کند ولی قبل از این کار دادها را اگر لازم دارید در جای دیگر ذخیره کنید و گرنه آن ها را از دست خواهید داد.

 

با در نظر گرفتن این اطلاعات، بهترین هارد اکسترنال PS5 که آزمایش کردیم WD Black P50 و Samsung Portable SSD T5 بودند.  اگر بخواهیم این مدل ها را با HDD مقایسه کنیم از نظر فضای ذخیره سازی با هم تفاوت دارند و 1 ترابایت فضا برای ذخیره بازی و داده دارند از نظر خواندن و نوشتن هم به طور قابل توجهی سرعت بالاتری دارند و قیمت مناسب تری دارند.و سرعت حافظه های جانبی پلی استیشن 5 در اتصال به کامپیوتر بیشتر است.

 

از نظر هارد دیسک، WD Black P10 با فضای ذخیره سازی 5 ترابایتی این امکان را به شما می دهد که فضای بسیاری داشته باشید و علاوه بر بازی های که مربوط به پلی استیشن 5  است اطلاعات شخصی دیگر را در آن ذخیره کنید و همیشه خیالتان بابت اطلاعاتتان راحت باشد که در امان می ماند.

و همچنین داده ها را بسیار سریعتر از برخی از هاردهای دیگر که مورد آزمایش قرار دادیم، کپی و بارگذاری می کند. با این حال SSD سرعت بیشتری دارند ولی WD Black P10 از نظر قیمت فضای ذخیره سازی و عملکرد مناسب تر هستند.

 

بهترین درایوهای خارجی برای PS5

1- Samsung T7 Touch

2- Seagate  Firecuda SSD

3- WD_Black P50

4- SanDisk Extreme Portable

5- Gtech G-Drive Mobile

 

انواع حافظه جانبی برای پلی استیشن 5

1-  Samsung Portable SSD T5 (SSD سامسونگ T5)

از بین تمام مدل های که مورد آزمایش قرار گرفت بهترین حافظه جانبی پلی استیشن 5 (SSD T5 قابل حمل سامسونگ) است. این حافظه جانبی که دارای طراحی جالب و کوچک همچنین با عملکردی بی صدا و حافظه 1 ترابایتی است با این حال، آنچه باعث شده که این حافظه جانبی پلی استیشن 5 پر فروش باشد:

1- سرعت انتقال دادها  2- سرعت کپی کردن و انتقال بازی ها و داده ها در بین درایوهایی که آزمایش کردیم کمتر است، در حالی که کپی کردن Mass Effect: Andromeda فقط 2 دقیقه و 30 ثانیه طول کشید. بارگذاری Mass Effect Andromeda از SSD T5 35 ثانیه طول کشید، که در واقع چهار ثانیه سریعتر از SSD داخلی PS5 است.

 

SanDisk Extreme Portable SSD -2

حافظه جانبی ذخیره سازی برای پلی استیشن 5 با قیمت کاملا مناسب. می‌توانید با خرید حافظه جانبی برای پلی استیشن 5 خود فضای ذخیره‌سازی HDD ارزان‌تری دریافت کنید.

آیا داشتن یک SSD خارجی واقعاً ارزشمند است؟ بله، به‌خصوص اگر قصد دارید بازی‌های PS5 را اغلب به عقب و جلو انتقال دهید یا این که بخواهیم بازی‌های PS4 را مستقیماً از درایو بارگیری کنیم. این دستگاه کوچک شیک 500 گیگابایت فضای ذخیره سازی را به ما هدیه می دهد. شاید در نگاه اول به نظر برسد فضای زیادی را در اختیار ما قرار نمی دهد، اما برای حدود 10 عنوان با بودجه کلان، یا تعداد بسیار بیشتری با بودجه متوسط ​​و بیشتر کافی است.

 

3- WD Black P50

WD Black p50 که یکی از بهترین لوازم جانبی PS5 است که می توانید آن را خریداری کنید. این SSD دارای فضای ذخیره سازی 1 ترابایتی و همچنین طراحی شیک و بادوام و سرعت انتقال بسیار سریع است. این سریع‌ترین سرعت انتقال PS4 را در بین هر درایو ذخیره‌سازی که امتحان کردیم داشت، و همچنین دومین سرعت انتقال سریع PS5 را دارد. P50 Returnal را از PS5 تنها در 7 دقیقه و 2 ثانیه کپی می کند و Mass Effect Andromeda را با بهترین زمان 2:04 در کلاس خود کپی می کند. Mass Effect Andromeda نیز در 36 ثانیه بارگذاری می کند، سه ثانیه سریعتر از PS5.

 

4- WD Black P10

بهترین هارد دیسک برای ذخیره سازی خارجی بازی و اطاعاتتان WD Black P10 است. برای رضایت شما هنگام استفاده از این هارد دیسک و برای این که تا آخر طول عمر پلی استیشن 5 یک فضای خارجی داشته باشید این محصول را به شما توصیه می کنیم.

شاید در نگاه اول قیمت این حافظه جانبی برای پلی استیشن شما ارزان به نظر نیاد ولی باید این را بدانید که این محصول دارای عملکردی سریع  و دارای فضای ذخیره سازی 5 ترابایتی است سرعت بالا و کپی راحت که در کمترین زمان طول         می کشد، و شما در مجموع برای همه ای این امکانات هزینه زیادی را صرف نکرده اید.

5- G-Technology ArmorAtd

هنگام عرضه G-Technology ArmorAtd به بازار به عنوان بهترین حافظه جانبی برای پلی استیشن 5 همه ما شگفت زده شدیم و فکر نمی کردیم این یک فضای ذخیره سازی باشد

دارای ویژگی های خیلی مناسبی است این هارد دیسک  مقاومت زیادی در برابر ضربه، آب، گرد و غبار و غیره دارد و هیچ نگران آن نباشید که اگر از جای بلندی بی افتد بشکند و از بین برود بلکه مقاومت آن زیاد است و سالم می ماند.

ArmorAtd برای سایت ساخت ساز طراحی شده است ولی نه تنها فضای کافی و برای ذخیره سازی داده را دارد بلکه از نظر قیمت هم خیلی مقرون به صرفه است و در انتقال داده ها هم خیلی سریع عمل می کند.

 

6- Seagate Last of Us II

این حافظه جانبی پلی استیشن 5 دارای ظاهری زیبا در اندازه متوسط که روی آن شکل برگی بزرگ و لوگوی The Last of Us، Part II نقش بسته و همین لوگو باعث افزایش مقدار قیمت آن شده است. و این حافظه جانبی دارای 2 ترابایت حافظه ذخیره سازی است

سرعت انتقال مناسبی دارد: بازگشت حرکتی تا حدودی کند 13:49 بود، در حالی که کپی کردن Mass Effect Andromeda بسیار سریعتر 6:12 طول کشید. بارگذاری آندرومدا 53 ثانیه طول کشید، که در میان HDD ها بسیار سریع بود – و در مقایسه با SSD ها، از جمله درایو داخلی PS5، بسیار کند بود.

 

7- Seagate Expansion

اگر به فضای ذخیره سازی زیادی احتیاج دارید درایو Seagate Expansion 6 TB را در نظر بگیرید. این دستگاه از چند جهت عالی  است: فضای ذخیره سازی 6 ترابایتی را ارائه می دهد، اما همچنین دارای حجمی بزرگ و سنگین است . فضای 6 ترابایتی خیلی زیاد است همچنین در انتقال داده ها و کپی کردن آن ها خیلی سریع عمل می کند بنابراین Expansion بهترین گزینه برای ذخیره سازی طولانی مدت است.

 

قیمت حافظه جانبی پلی استیشن 5

در قسمت بالا انواع حافظه های جانبی پلی استیشن 5 و نحوی عملکرد، کارای سرعت و توضیحات کامل آن را نوشتیم و هر کدام از این حافظه ها بر اساس شکل، حافظه ذخیره سازی، سرعت، عملکرد و رضایت مشتری قیمت های متفاوتی دارند    هم قیمت ارزان دارند هم قیمت گران و بر اساس نیاز خود شما هم می توانید حافظه جانبی پلی استیشن 5 را انتخاب و خریداری کنید و شاید هزینه زیادی را پرداخت کنید ولی در عوض محصولی باکیفیت و مناسب که می توانید چندین سال از آن استفاده کنید را خریداری کرده اید

 

خرید حافظه جانبی پلی استیشن 5

خرید حافظه جانبی پلی استیشن 5

گیمرهای که پلی استیشن 5 را خریداری کرده اند و همیشه مشغول بازی و سرگرمی هستند نیاز به یک حافظه جانبی دارند که بازی ها و اطلاعاتشان را در آن ذخیره کنند و برای خرید حافظه جانبی از سایت ما اینجا را کلیک کنید.

 

حافظه جانبی پلی استیشن 5 برای مدل های مختلف ps5

حافظه جانبی برای مدل های مختلف کاربرد دارد ولی باید بدانید این مدل از حافظه برای مدل های زیر کاربرد دارد:

پلی استیشن ۵ دیجیتال آمریکا

 پلی استیشن ۵ دیجیتال ژاپن،

پلی استیشن ۵ دیجیتال آسیا

پلی استیشن ۵ استاندارد آمریکا

پلی استیشن ۵ استاندارد اروپا

پلی استیشن ۵ استاندارد ژاپن

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب مرتبط

لپ تاپ گیمینگ یا پلی استیشن 5

لپ تاپ گیمینگ یا پلی استیشن 5 بخرم ؟

لپ تاپ گیمینگ و پلی استیشن 5 هر دو ابزارهای بسیار قوی برای تجربه بازی فراهم می‌کنند. ...
karooweb
24 بهمن 1402
فیس پلیت ps5

فیس پلیت PS5 شکل شمایل جذاب تری را به پلی استیشن شما می دهد

فیس پلیت PS5 مدل ViGuard دیسک خور – طرح بازی God of War ناموجود علاقه ...
karooweb
08 اردیبهشت 1401

کینکت ایکس باکس 360

کینکت ایکس باکس 360 هیجان بازی را برای شما چند برابر می کند امروزه بیشتر گیمر ها دوست ...
karooweb
29 فروردین 1401
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه