فیس پلیت PS5 شکل شمایل جذاب تری را به پلی استیشن شما می دهد - فروشگاه دستگاه کنسول و لوازم جانبی پی اس گیم باکس
info@psgamebox.com 021-۳۳۹۲۵۰۲۰
×

فیس پلیت PS5 شکل شمایل جذاب تری را به پلی استیشن شما می دهد

karooweb
08 اردیبهشت 1401
3 دقیقه زمان برای مطالعه
فیس پلیت ps5
4.8/5 - (5 امتیاز)

فیس پلیت PS5 را از کجا بخریم؟

فیس پلیت PS5، دستگاه کنسول بسیار رنگار رنگ تر و شیک تر می شود هر آنچه در مورد کاور PS5 می خواهید بدانید با سایت ما همراه باشید تا از همه اطلاعات و تغییرات با خبر باشید

پس از گذشت مدت ها و بحث در بین مردم برای تولید فیس پلیت جدید برای PS5 بالاخره سونی طیف جدیدی ازفیس پلیت PS5 رنگارنگ کنسول جدید خود را برای پلی‌ استیشن 5 در انتهای سال 2021 معرفی کرد. کنسول PS5 دارای ظاهری زیبا و شیک و فقط در دو رنگ سیاه سفید به بازار عرضه شد، پس از گذشت ماه ها وقت آن رسیده که ظاهر آن را جذاب تر کنیم با پنج گزینه رنگ جدید (صورتی، زرشکی، مشکی، بنفش، آبی) شرکت سونی فیس پلیت PS5 را تولید کرد.

کدام یک از این فیس پلیت های رنگی جذاب تر هستند؟

سونی پنج گزینه رنگ رنگی جدید را برای PS5 معرفی کرده است که اگر رنگ سفید اصلی را در نظر بگیرید، تعداد کل را به شش  عدد می رساند و هر کدام از این فیس پلیت ها شکل شمایل خاصی را به پلی استیشن 5 می دهد و این شرکت در حال انتشار طیف وسیعی از کنترلرهای دوال سنس است که با این رنگ ها مطابقت دارند.

شما می توانید این رنگ رنگی های جذاب را جداگانه خریداری کنید، برای پلی استیشن 5 خود استفاده کنید و از نگاه کردن به این کنسول لذت ببرید. رنگ ها را بر اساس بازی ها و سلیقه مردم طراحی و نام گذاری کرده اند: سفید (اصلی)، سیاه نیمه شب، قرمز کیهانی، بنفش کهکشانی، نور صورتی، نور ستاره آبی

زمان انتشار فیس پلیت های PS5

فیس پلیت های جدید سیاه نیمه شب و قرمز کهکشانی کنسول PS5 در اواسط ژانویه در فروشگاه PlayStation Direct سونی در بریتانیا و ایالات متحده با فروش خوبی روبه رو شد، مردم از کاور ps5 استقبال کردند و تقاضای مردم برای خرید کاور ps5 بیشتر شد، این وعده داده شد که انتشاره فیس پلیت ها بیشتر و گسترده تر خواهد شد ولی این وعده تا 1 مارس 2022 طول کشید و الان شما می توانید این فیس پلیت های خوش رنگ را به راحتی از سایت ما خریداری کنید.

کاور ps5

قیمت فیس پلیت پلی استیشن 5

شرکت سونی بعد از رونمای از فیس پلیت PS5، قیمت کاور ps5 را اعلام نکرد این شرکت بعداً تأیید کرد که بریتانیا 45.99 پوند و در ایالات متحده 54.99 دلار قیمت خواهند داشت این قیمت ها می تواند مناسب باشد اما باید ویژگی های فیس پلیت PS5 را بشناسید و بعدا متوجه می شوید که با این قیمت کاور مناسبی را برای PS5 خود خریداری کرده اید.

ویژگی های فیس پلیت PS5

فیس پلیت ها PS5 به راحتی با پلی استیشن 5 مطابقت می کند و خیلی راحت می توان کاور را عوض کرد و به جای آن از فیس پلیت دیگر استفاده کنید و می تواند پوشش مناسبی برای پلی استیشن ما باشد و از ورود گرد خاک و کثیف شدن آن جلوگیری می کند.

از دیگر ویژگی های کاور پلی استیشن 5 این است که اگر در ارتفاع به زمین برخورد کند تا جای که امکان داشته باشد از آسیب رساندن و شکستن ps5 جلو گیری میکنند و از طرفی این فیس پلیت ها زد خش بوده و چون دارای رنگ های روشن و جذابی است جلوی  زیبای به PS5 می دهد و آن را از یکنواختی در می آورد

همیشه در خرید فیس پلیت PS5 دقت کنید و جنس خوب با قیمت مناسب را انتخاب کنید فروشگاه پی اس گیم باکس با توجه سابقه بالایی که دارد خدمات متنوعی را برای تضمین اصالت کالا و تضمین کیفیت به شما عرضه می نماید.

فیس پلیت پلی استیشن 5

آموزش عوض کردن فیس پلیت PS5

اولین مرحله این است که پلی استیشن 5 را به حالت تخت روی زمین قرار می دهیم و پایه آن را جدا می کنیم و دست خود را در قسمتی که لوگوی PS5 وجود دارد قرار می دهیم و دست چپ را هم در قسمت پایین پلی استیشن قرار می دهیم و هم زمان به سمت بالا و پایین دست چپ خودمون فشار می دهیم  و همچنین سمت اسلاید دار را هم به همان صورت در می آوریم و به همین راحتی فیس پلیت PS5 را تعویض میکنیم.

فیس پلیت ps5

خرید فیس پلیت PS5

برای خرید این نوع فیس پلیت ها با سایت ما همرا باشید و بهترین ها را بخرید

شرکت سونی این محصول خود را در تمام بازار دنیا عرضه کرده است و معمولا این نوع کاورها در لوازم جانبی ها می توان خرید و هنگام خرید فیس پلیت PS5 به اصل بودن آن ها توجه کنید چون خیلی وقت ها با قیمت های کم محصولات نامرغوبی را به شما می فروشند و محصول بی کیفیتی تحویل می گیرید ولی همه این لوازم جانبی ها اینگونه نیستند و محصول با کیفیت را به مشتری می فروشند.

رنگ های فیس پلیت ها PS5

همچنین در رنگ‌های مشکی کلاسیک و آبی Astro  و بسیار جذاب موجود است، این فیس پلیت PS5 یک صفحه ظاهری و محکم را برای PS5 شما به ارمغان می آورد. بنابراین اگر طرحی فانتزی نمی‌خواهید اما همچنان می‌خواهید رنگی پر جنب و جوش داشته باشید و می خواهید رنگی متفاوتی را انتخاب و از رنگ سفید فاصله بگیرید، این می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

رنگ های صورتی و جذاب آن هم برای گیمرها دلنشین و زیباست و شاید بیشتر مورد پسند دخترها باشد و این فیس پلیت می تواند چهره زیبا و رنگی را به پلی استیشن 5 شما هدیه بدهد.

رنگ صورتی از ترکیب دو رنگ قرمز و سفید به دست می آید و جزو رنگ های گرم به حساب می آید و نماد این رنگ هم آرامش و امید به یکه نتیجه مثبت است و طراح این فیس پلیت های PS5 به این نماد و معنی رنگ ها توجه کرده و دست به طراحی آن ها زده.

رنگ بنفش فیس پلیت PS5 هم جذابیت خاصی به آن بخشیده و با نام بنفش کهکشانی آن را میشناسیم و برای PS5 جزو رنگ های خاص و شیک به حساب می آید رنگ بنفش اولین رنگ ثانویه است که انسان به آن پی برد که از ترکیب دو رنگ قرمز و آبی به وجود آمده و بنفش یک رنگ زنانه است و در میان خانم ها از محبوبیت زیادی برخوردار است و همه رنگ بنفش را با قدرتمندی و سلطنتی می شناسند. نماد رمز راز و سحر جادو و ثروت را گرفته و برای این کنسول زیبا و دوست داشتنی می تواند رنگ جذاب و عالی باشد

حالا نوبت به رنگ قرمز کیهانی فیس پلیت PS5 رسیده که این رنگ جالب را برای پلی استیشن 5 به وجود می آورد و ساعت ها می توان به این رنگ زیبای فیس پلیت خیره شد و از آن لذت برد. رنگ قرمز یکی از رنگ های اصلی می باشد و جزو رنگ های گرم طبقه بندی شده است و برای توصیف آتش و خون به کار می رود و به احتمال زیاد طراح آن خواسته با این رنگ بازی های که در آن آتش، جنگ و خون ریزی در آن اتفاق می افتد را با این طرح به چشم بیاورد. و این رنگ نماد قدرت، شجاعت و رهبری است.

5 پاسخ به “فیس پلیت PS5 شکل شمایل جذاب تری را به پلی استیشن شما می دهد”

  1. سروش سلیمانی گفت:

    perfect

  2. کیا گفت:

    فیس پلیت ps5 که در سایت شما عرضه شده عالی بود

  3. karooweb گفت:

    آیا امکان خرید همزمان چندین فیس پلیت ps5 وجود دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب مرتبط

حافظه جانبی پلی استیشن 5

بهترین حافظه جانبی پلی استیشن 5 در سال 2022 و فضای ذخیره سازی برتر ps5

آیا کنسولی با بیش از 825 گیگابایت حافظه داخلی نیاز دارند؟ ما بهترین حافظه جانبی پلی استیشن 5 را ...
karooweb
06 اردیبهشت 1401

کینکت ایکس باکس 360

کینکت ایکس باکس 360 هیجان بازی را برای شما چند برابر می کند امروزه بیشتر گیمر ها دوست ...
karooweb
29 فروردین 1401
لپ تاپ گیمینگ یا پلی استیشن 5

لپ تاپ گیمینگ یا پلی استیشن 5 بخرم ؟

لپ تاپ گیمینگ و پلی استیشن 5 هر دو ابزارهای بسیار قوی برای تجربه بازی فراهم می‌کنند. ...
karooweb
24 بهمن 1402
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader