خرید پلی استیشن 5 و لذت از دنیای بازی - فروشگاه دستگاه کنسول و لوازم جانبی پی اس گیم باکس
info@psgamebox.com 021-۳۳۹۲۵۰۲۰
×

خرید پلی استیشن 5 و لذت از دنیای بازی

karooweb
29 فروردین 1401
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
2.6/5 - (5 امتیاز)

اکثر مردم پلی استیشن را می شناسند و بدنبال خرید پلی استیشن 5 و قیمت پلی استیش 5 میباشند، به خصوص دهه هفتادی ها بیشتر با آن خاطره دارند و اولین بازی خانگی بود که توسط شرکت سونی ساخته و در ژاپن به بازار عرضه شد. بعد از گذشت یک سال به کشورهای اروپای و آمریکا رسید. این کنسول رقیبان زیادی داشت: پاناسونیک با کنسول 3DO، سگا با کنسول Sega saturn، آتاری با کنسول Atari jaguar ولی پلی استیشن محصولی متفاوت را عرضه کرد که شروع کننده بازی های 3 بعدی بود. تا به حال 5 نسل از این محصول وارد بازار شده، کم بیش  شاهد تغییرات آن بودایم.

معرفی پلی استیشن

پلی استیشن 1

این محصول اولین محصولی  نبود که CD استفاده می کرد ولی CD  های که استفاده می کرد متمایز و به رنگ مشکی بوده که امکان کپی در آن ها دیگر وجود نداشت .

 

پلی استیشن 2

5 سال گذشت که پلی استیشن 2 وارد بازار شد، تفاوت آن با نسل قبلیش در قدرت پردازش فقط 6 مگاهرتز بود ، ولی پردازنده این کنسول 9 برابر سریع تر از نسل قبل خود بود که تغییر چشم گیری به حساب می آید.

خرید پلی استیشن و لذت از دنیای بازی

 

پلی استیشن 3

پس از 6 سال در سال 2006 سونی از پلی استیشن 3 رو نمای کرد. این کنسول قیمت 600 دلاری داشت که نسبت به رقیبان دیگرش گران تر بود، به علت تغییراتی که که در آن صورت گرفته بود دارای حجم کمتر و جمع جورتر بود، از دیگر تغییرات آن صدا و حرارت کمتری داشت چون پردازش گر Cell به نیروی کمتری احتیاج داشت.

 

پلی استیشن 4

این کنسول بعد از هفت سال که وارد بازار شد شاهد فروش فوق العاده آن بودیم و روز اول فروش 1 میلیونی داشت ، و این نشان دهنده تغیراتت و به روز کردن این محصول است که به چند مورد آن اشاره می کنیم:  رم این دستگاه با حافظه 8 گیگابایت از نوع GDDR5، این کنسول خروجی تصویری 4K داشت و دو پردازنده 4 هسته ای با قدرت 1.6 گیگا هرتز به کار گرفته شده است.

خرید پلی استیشن و لذت از دنیای بازی

 

پلی استیشن 5

نسل نهم این کنسول با قدرت وارد بازار شد. در پلی استیشن 5 تغییرات سخت افزاری و به روز زیادی در آن صورت گرفته، اما نمی توان گفت این کنسول در بین نسل نهم از لحاظ قدرت بالاتر است، بلکه بخاطر چند ویژگی متفاوت آن باعث علاقمندی کاربران و در نتیجه خرید پلی استیشن 5 می باشد:

اولین ویژگی که شرکت سونی روی آن تمرکز داشته حافظ اس اس دی PS5 است که نسبت به رقیبان هم نسل خودش تغییر چشم گیری به حساب می آید و این تغییر باعث شد که شاهد طراحی های زیبا و جذابی باشیم، و بازی ها را در مدت زمان 4 ثانیه برای ما به نمایش می گذارد.

به کارگیری فناوری رهگیری پرتو(این تکنولوژی روی نور تمرکز دارد و منبع نوری را دنبال می کند، باعث بازتاب های طبیعی و در همان لحظه کاراکترهای بازی شده ) امتیاز دیگری است که باعث جذب علاقمندان به این کنسول می شود

مورد دیگر این است که صداها در این کنسول به صورت کاملا طبیعی می باشد و بازیگران هنگام بازی حس خوشایندی به آن ها دست می دهد و این به دلیل داشتن صدای سه بعدی در دستگاه است.

ار دیگر ویژگی های این نسل از دستگاه کنسول قبل از خرید پلی استیشن 5 باید به آن دقت شود بازی های اختصاصی که برای این کنسول طراحی شده باعث جذب طرفداران زیادی به این نسل از بازی ها شده است.

دوست داران این نوع بازی ها فقط کافی یکی از بازی ها را خریداری کنند و شاهد دنیای جذاب  متفاوت و لذت بخش با کاراکترهای دیدنی و پر از فانتزی های خاص می شوند و این همان کنسول پر طرفدار نسل نهم می باشد

آیا خرید پلی استیشن 5 مقرون بصرفه است؟

اگر می خواهید بازی های جالب نسل جدید را از دست ندهید ما پلی استیشن 5 را به شما پیشنهاد می کنیم چون دنیای هیجان انگیز و لذت بخشی را به شما هدیه می دهد

PS5 از همه لحاظ، طراحی کاراکترها و سخت افزار بی نظیر و جذاب است.

حالا نوبت به کنترلرهای دستگاه کنسول پلی استیشن 5 رسید و امکاناتی که به آن افزوده شده

 

  1. اگر میخواهید از حافظه داخلی لذت ببرید حافظه این کنسول 1 ترابایت است
  2. نگهداری شارژ طولانی اونم 10 ساعت متوالی یکی دیگر از ویژگی ها
  3. امکان ضبط ویدئو
  4. توانای گرفتن اسکرین شات از صفحات بازی
  5. شاید بعضی از افراد شکل ظاهری کنترلرها برایشان خیلی مهم نباشد اگر شکل فیزکی وخوش دس بودن این کنترلرها توجه نشود از حس خوب و هیجان بازی کاسته می شود
  6. تصویرها و بازی های خیره کننده ، جذاب و کیفیت عالی نشان دهنده k4 بودن این کنسول است

در نتیجه به یاد داشته باشیم که کارهای فنی و گرافیکی، سخت افزاری، کنترلرها، کارکترها  و بازی های انحصاری و موارد زیادی را پلی استیشن 5 در اختیار دوست دارانش قرار می دهد.

با خرید پلی استیشن 5 کنسول نسل نهمی از سایت ما دنیای از بازی ها و هیجان منحصر به فرد را به خود و اطرافیانتان هدیه بدهید

با سایت ما همراه باشید و سایر اطلاعات مورد نظر از این کنسول از جمله قیمت ، بازی ها، کنترلرها ، مشخصات دقیق ps5، لوازم جانبی، گارنتی و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می دهیم .

مشخصات فنی پلی استیشن 5

ابعاد: 260×104×390 میلی متر

وزن: 4500 گرم

نوع درایو بازی: uitra HD Blu-ray

پردازشگر گرافیکی: GPU

حافظه: GB16

خروجی تصویر:HDML باپشتیبانی از فرمت های 4K 120HZ TVS HDR

خروجی صدا:HDML

شبکه بی سیم Wifi : بله

بلوتوث: بله

پورت: بله

شبکه Etherehet

تعداد دسته: 1

هارد دیسک : بله

ظرفیت هاردیسک 825 گیگابایت

دسته بی سیم : بله

اقلام همراه کنسول : CD PS5 FIF A21

بازی: ندارد

خرید پلی استیشن 5 و لذت از دنیای بازی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب مرتبط

قیمت پلی استیشن 5

قیمت پلی استیشن 5

پلی استیشن 5: تفاوت ps5 با نسل های قبلی خود از لحاظ قیمت پلی استیشن 5 و هم ...
karooweb
29 فروردین 1401
پلی استیشن 4 کارکرده

پلی استیشن 4 کارکرده را با قیمت مناسب بخرید

امروزه خیلی از افراد به دنبال تهیه و استفاده از پلی استیشن 4 کارکرده و کنسول های ...
karooweb
27 اردیبهشت 1401

کینکت ایکس باکس 360

کینکت ایکس باکس 360 هیجان بازی را برای شما چند برابر می کند امروزه بیشتر گیمر ها دوست ...
karooweb
29 فروردین 1401
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader