ایکس باکس سری اس - فروشگاه دستگاه کنسول و لوازم جانبی پی اس گیم باکس
info@psgamebox.com 021-۳۳۹۲۵۰۲۰
×

ایکس باکس سری اس

karooweb
29 فروردین 1401
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
امتیاز بدهید

ایکس باکس سری اس یکی از کنسول های بازی مایکروسافت می باشد.مایکرو سافت در نسل نهم کنسول های بازی به معرفی 2 کنسول پرداخت که شامل:1- کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس 2- کنسول بازی ایکس باکس سری s می باشد. قیمت مناسب کنسول ایکس باکس سری اس باعث شده که در بین ایرانیان دارای طرفداران زیاد باشد.

در این مقاله میخواهیم به معرفی بیشتر ایکس باکس سری s و در پایان به تفاوت آن با ایکس باکس سری ایکس بپردازیم:

ایکس باکس سری اس چیست؟

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم ایکس باکس سری S یکی از کنسول های بازی میکروسافت از نسل جدید کنسول های بازی، یعنی نسل نهم می باشد.گیمر هایی که میخواهند تجربه بازی با نسل جدید(نسل نهم)کنسول های بازی با قیمتی مناسب و بصرفه داشته باشند، ایکس باکس سری اس گزینه ای بسیار مناسب می باشد.ایکس باکس سری اس بعنوان ارزانترین کنسول بازی در جهان شناخته می شود و امکان تجربه بازی با کنسول های ایکس باکس را برای بسیاری از مردم جهان بوجود آورد. وبه همین دلیل هم در بین مردم کشور ما دارای طرفداران زیادی می باشد.

ایکس باکس سری اس

برای خرید انواع کنسول های بازی می توانید به پی اس گیم باکس مراجعه نمائید.

مشخصات ظاهری ایکس باکس سری اس:

این کنسول نیز مانند دیگر کنسول های ایکس باکس مایکروسافت دارای ظاهری جذاب و زیبا می باشد .این کنسول به شکل مکعب مستطیلی به رنگ زیبای سفید مانند: رنگ پلی استیشن 5 می باشد. که داخل یک جعبه سفید قرار گرفته است. روی جعبه نواری به رنگ سبز قرار دارد که روی آن یک شعار نوشته شده است که درواقع این شعار هدف مایکروسافت،که همان امکان تجربه و لذت بردن گیمر ها از بازی با نسل نهم ایکس باکس می باشد رانشان میدهد این شعار زیبا: به رویاهایت برس، است.

ابعاد این کنسول بسیار کوچک است. در واقع کوچکترین نوع کنسول ایکس باکس می باشد و دارای وزن بسیار کم 1/930گرم است به همین دلیل به راحتی می توان آن را جابه جا کرد . روی این کنسول سفید یک فن به شکل دایره با رنگ مشکی می باشد و در قسمت جلویی آن چندتا دکمه قرار گرفته است . این کنسول را می توان هم به شکل عمودی و هم به شکل افقی قرار داد ولی برای استفاده راحت تر از دکمه ها و دیگر امکانات کنسول بهتر است بصورت افقی قرار بگیرد.

دستگاه ایکس باکس سری اس با چه چیزی کنترل میشود ؟

برای کار با این کنسول مانند کنسول های قبلی کنترلر هایی عرضه شده اند که دارای چندین قابلیت جدید نسبت به مدلهای قبلی می باشند: این کنترلر می تواند از بلوتوث و تکنولوژی وایرلس ایکس باکس پشتیبانی کند و دارای یک دکمه در میان گیم پد قرار دارد که با استفاده از آن دکمه میتوان به ضبط تصاویر و ویدیو پرداخت و حتی آن ها را این تصاویر و ویدیو های ضبط شده را به اشتراک گذاشت. می توان از USB-C برای شارژ کردن باتری های شارژ استفاده کرد(کنترلر ایکس باکس را میتوانید از باتری قلمی هم استفاده کنید)

مشخصات فنی ایکس باکس سری اس:

این کنسول کوچک دارای یک حافظه 512 گیگابایتی است این حافظه بصورتSSD می باشد و این امکان بازی با سرعت بیشتر را به شما میدهد. این کنسول دارای رزولوشن1440pبا نرخ 60 فریم برثانیه می باشد.قدرت ایکس باکس سری اس 4 ترافلاپس است درست است که این قدرت کم است ولی بدون هیچ گونه مشکلی بازی ها را اجرا می کند و طراحی فنی پرسرعتی را دارا می باشد.ایکس باکس سری s برای نورپردازی واقعی تر از Ray Tracing پشتیبانی می کند.به طور کلی مشخصات فنی این ایکس باکس شامل:

پردازنده هسته ای(cpu): پردازنده ی 8هسته ای با معماری zen 2 با فرکانس 3.6 گیگاهرتز

توان گرافیکی: 4 ترافلاپس

معماری GPU: گرافیک AMD RDA 2 با 20 واحد و سرعت 1.565Ghz

حا فظه داخلی: 512 گیگابایت بصورتSSDسفارشی

قابلیت ارتقای حافظه: تا یک ترابایت قابل ارتقا

رزولوشن: 120fpsتا1440p@60fps

خروجی تصویر : HDML 2.1

دیسک و دیجیتال: دیسک ندارد و فقط دارای دیجیتال می باشد

رم :8 گیگابایت رم GDDR6

فضای خالی برای نصب بازی:364 گیکابایت

کاربرد سرویس گیم پس در کنسول ایکس باکس سری اس:

گیم پس یک سرویس برای تمامی کنسول های ایکس باکس می باشد که دارای بازی های وسیع و متنوعی است. در کنسول ایکس باکس سری s باتوجه به حافظه کمتر و تعداد بازی های داخلی کم بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد و تجربه بازی بیشتری را در اختیار گیمرها قرار می دهد.که این بازی ها با پرداخت مبلغی پول به صورت ماهانه در اختیار گیمرها قرار میگیرد. واین مسئله خود باعث افزایش طرفدان ایکس باکس سری اس شده. تا با مبلغی کم کنسول نسل نهمی را داشته باشید که تمام بازی ها را بتوانید با آن انجام دهید ولی با کیفیت کمتر.

مزایای خرید ایکس باکس سری اس:

1- قیمت :

همانطور که اشاره کردیم این کنسول دارای قیمت مناسب و ارزانتر از کنسول های دیگر میباشد . که باتوجه به بازار امروزه قیمت محصولات بسیار مورد توجه افراد است.

2- سرویس گیم پس:

همانطور که توضیح دادیم امکان استفاده از سرویس گیم پس در کنسول ایکس باکس سری S یک امتیاز بسیار خوب برای این کنسول می باشد.

3- استفاده از وسایل جانبی:

در این کنسول برای بازی هیجان انگیز تر قابل استفاده با وسایل جانبی می باشد.

مقایسه ایکس باکس سری اس با ایکس باکس سری ایکس:

این دو کنسول دارای نرم  افزار کاملا شبیه هم هستند و همانطور که گفتیم کنسول اس با داشتن حافظه SSD امکان اجرای بازی های سنگین هم بدون وجود هیچ گونه مشکلی وجود دارد و تمام بازی هایی که در ایکس باکس سری ایکس قابل اجرا هستند در ایکس باکس سری اس نیز قابل اجرا هستند و در هردو می توان از سرویس گیم پس استفاده نمود.از نظر رابط کاربری نیز منو و رابط کاربری کاملا شبیه هم را دارند.

ولی از نظر سخت افزاری سری ایکس به روشنی برتر از سری اس می باشد. در سری ایکس پردازشگر مرکزی، توان گرافیکی و حافظه SSD بهتر می باشد .توان گرافیکی ایکس باکس سری ایکس 12.15ترافلاپس یعنی سه برابر ایکس باکس سری اس می باشد.ایکس باکس سری ایکس دارای رزولوشن 4kمی باشد که بسیار بیشتر از رزولوشن 1440pسری اس می باشد حافظه رم ایکس 16 می باشد ولی رم اس 8 گیگابایت است.

سری ایکس باکس S نمی تواند تلفزیون 4kرا پشتیبانی کند ولی مطمئن باشید اگه تلفزیون 4k ندارید می توانید تجربه بازی خوبی را با سری اس داشته باشید.

 

معرفی برخی از بازی های قابل استفاده در کنسول اس و برخی از بازی های موجود در گیم پس:

1-ori and the will of the wisps

2-Dead by Daylight

3-Gears 5

4-Forza Horizon4

5- Halo3

6-GoNNER

7-GoNNER 2

8-Alan Wake

9-Carto

10-THe Touryst

11-Mistover

12-Ape Out

13-Gears Tactics

14-Avowed

15-NBA 2K21

16-Call of Duty: Black Ops Cold War

17-Yakuza: Like a Dragon

18- Watch Dogs:Legion

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب مرتبط

مقایسه ایکس باکس سری S با پلی استیشن 5

مقایسه ایکس باکس سری s با پلی استیشن 5 هدف اصلی ما در این مقاله می باشد. ...
karooweb
29 فروردین 1401

پلی استیشن 5

پلی استیشن 5 را میخواهیم دقیق تر در این سایت برای شما معرفی کنیم ، از تاریخچه ...
karooweb
29 فروردین 1401

کینکت ایکس باکس 360

کینکت ایکس باکس 360 هیجان بازی را برای شما چند برابر می کند امروزه بیشتر گیمر ها دوست ...
karooweb
29 فروردین 1401
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader